شایعه: بخش داستانی بازی GTA VI کامل شده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شایعه: بخش داستانی بازی GTA VI کامل شده است
نوشته شده در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
بازدید : 72
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 


طبق یک افشای جدید، راک‌استار (Rockstar) مراحل ساخت بخش داستانی بازی مورد انتظار GTA VI را به پایان رسانده است.

بازی‌های کمی وجود دارند که مثل سری Grand Theft Auto هواداران را با اخبار انتشار خود هیجان‌زده کنند. بر اساس شایعات قبلی، نسخه‌ی ششم این سری از چند سال پیش در حال توسعه قرار دارد؛ اما راک‌استار هنوز هیچ حرفی از آن به میان نیاورده است. با این حال طبق یک افشای جدید، احتمال انتشار اخباری از این بازی در تاریخی نزدیک وجود دارد.

سری Grand Theft Auto یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود. در واقع نسخه‌ی پنجم این سری، دومین بازی پرفروش تاریخ است و با گذشت ۷ سال از انتشار، هنوز در بین پرفروش‌ترین بازی‌ها پلتفرم‌های مختلف دیده می‌شود.

از زمان عرضه‌ی بازی GTA V در سپتامبر سال ۲۰۱۳، طرفداران منتظر انتشار نسخه‌ی ششم این سری بوده‌اند. با این حال راک‌استار اطلاعات زیادی از آن در اختیار هواداران قرار نداده است. در این میان یکی از صداپیشگان GTA V به هواداران توصیه کرده است که به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند.

 

منبع : گیمفا




:: برچسب‌ها: بازی GTA VI , بازی اشن , بازی ماجراجویی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: